Wg-gesucht.de i la roda del karma

Anava a fer una entradeta al facebook, perquè fa temps que no explico les meves aventures i, com que quedava massa llarga, la ficaré directament al blog. Dedicat als que em segueixen des de l’ombra, sobretot als que ho fan via google translator.

2014-02-18-0095[1]

Des d’ahir a la tarda estic vivint en una altra ciutat. D’alguna manera estic content, desprès de sentir dir a tanta gent que un no pot escapar d’Stuttgart. En realitat a mi m’han fet fora, concretament l’amo del pis, quan es va adonar que estava vivint amb la senyora (la meva gata). La veritat és que vaig confesar de seguida i, quan em va donar un ultimatum per desempallegar-me d’ella li vaig dir que, tranquil, ja m’en anava jo. Pel que m’han dit, a Karlsruhe hi ha molta feina per als informàtics, però no ho tinc massa clar, perquè m’havien dit més o menys el mateix d’Stuttgart. Ara pera ara, la empresa d’aquí on hi havia posat més esperances ja m’ha  dit que els sap molt greu, que hi ha molts candidats etcètera.

Karlsruhe és més o menys com Stuttgart, però en petit. Tota la ciutat està en obres, hi ha un Schlosspark al mig i la gent d’aquí parla malament l’alemany, i la gent que no és d’aquí, són enginyers d’arreu del món. El punt positiu és que no hi ha gaire tràfic, quasi tothom va amb bici i, segons la meva (ex) companya de pis, és una ciutat “alternativa”. El punt negatiu és que, si a Stuttgart li manca la vida que té qualsevol ciutat, aquesta, sent més petita, doncs això…

"Vale tío, como esta vez no sea la mudanza definitiva, te vas a enterar" "Ya te digo yo que no..."

Estic vivint en una cambra senzilla, apartat de la casa, una mica com la del que va trobar mort un heroi romàntic (Manel) prop de l’estació. El lloguer no és especialment barat i visc amb la “duenya” i un xinès (i un altre que vindrà). I un lloro eclèctic (vegeu wikipedia) que és l’habitant principal. La tia m’ha acceptat, malgrat ser espanyol i mentider (sic), perquè sóc vegetarià (vegà interí) i tinc un gat (de debó, sic un altre cop). Li agraden els gats, té una vaixella (i un rentavaixelles, i tovallons, etc.) especial per vegetarians. I la nevera plena de llet i formatge. I normes per absolutament tot, que ens ha explicat en mitja hora llarga. No li ha fet gens de gràcia quan li he dit que la meitat se m’oblidaran, però que no pateixi, que ja li preguntaré.

En fí… No sé quant aguantaré per aquí, perquè tanta aventura sense destí clar, al final deixa de ser divertit i cansa. En sis mesos he viscut en cinc llocs diferents i, ara per ara, la única entrevista que he fet i de la que tinc un feedback positiu seria per a treballar a la quinta p… forca i hauria d’estar disposat a viatjar sovint.

Dedicat al google translator

Dedicat al google translator

Responder

